onsdag 26. mai 2010

En liten eske...

Ja, jeg har fått dilla på å lage eskekort og roser!!! For ikke å snakke om kantpunchene fra Martha Stewart! Jeg har endelig anskaffet meg 3 ulike, og bare ELSKER dem!

Denne esken er laget av ark jeg fikk i et engelsk scrappeblad. Rosene er laget med en 6-kronet blomsterpunch. Kant-punchen er fra Martha Stewart. Selve esken har jeg pusset med sandpapir, gått over med distress for å gi et eldre utseende. Glitterstick er tatt på kantene av esken, jeg elsker jo bling-bling :0)




Rosene har jeg eldet med distress inc, og bladene er en punch fra Martha Stewart. Jeg formet bladene, så de ser litt mer realistiske ut, og får en 3D-utseende. Hvite halvperler er limt med Panokitt lim.



Både rosene og bladene har fått tykk, klar embossing på seg. Jeg har ontert "kortet" på puter, og roser og blader med vanlig, klart hobbylim. En favoritt er Panokitt fra Panduro. Det blir helt klart når det tørker, og er drøyt i bruk.

2 kommentarer:

  1. kjempefin eske Nina. du er superflink

    SvarSlett
  2. gleder meg til du skal vise meg hvordan du lager disse flotte eskene

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)