onsdag 12. mai 2010

Dagens kortmakeri...

De siste dagene har jeg gjort meg ferdig med 2 eskekort, som skal gis bort i gave.

Denne esken inneholder en bok, som svigerfar skal få til bursdagen i august. Jeg har brukt Basic Gray ark, en gammel serie. Som pynt har jeg klippet ut blomstermønster fra ark i samme serie, og limt på med puter. Jeg laget også noen roser og prestekrager som pynt i samme arkserien som bakgrunnen. For å gi esken et mer maskulin preg, pyntet jeg med metall, binders og sikkerhetsnål.


Siden vi straks har 15-års bryllupsdag, men gubben ikke er hjemme på dagen, har jeg ordnet en liten gave han kan ta med ut på jobb. Dette er en eske med melkehjerter som jeg har pyntet. Hjertene på toppen skjuler et kort, hvor jeg har skrevet hilsenen. Hjertene er skåret ut med Slice, jeg har brukt Distress for å elde kantene, og det hvite hjertebåndet er fra Nille.
(...de lurte veldig i security-sjekken hva dette var, så han måtte åpne den... ikke første gangen jeg har skapt slik "trøbbel" for min kjære :0D En annen gang var det et påske-egg som ble oppdaget ;0))

2 kommentarer:

  1. Synes den var genial hjerteboksen. Den mA Jeg nok lifte en gjeng;)
    Den andre Boksen var og fin ..

    SvarSlett
  2. Så lekker boks! Flotte farger sammen!

    Så hyggelig at du vil være med i trekningen av min blog candy også!

    Ha en flott 17. mai!
    Kari

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)