søndag 23. mai 2010

Samlebloggen til Anita!

Jeg var heldig og ramlet inn på Anita's tutorials samleblogg, og anbefaler denne bloggen til de som ønsker å finne flotte tutorials på en side. Den er forholdsvis ny, men jeg digger den allerede! Anita tråler nett, og leter frem tutorials, og legger lenke i bloggen sin, så vi kan enklere finne frem! Har prøvd noen av oppskriftene du finner på sidene, men ble bare mer inspirert nå! Har bare lyst til å hive meg over papir og saks! Tusen takk til Anita for denne flotte bloggen! Gleder meg til å se den vokse :0)

For å komme til Anita's blogg, trykker du HER, eller skriver inn adressa http://tutoralssamleblogg.blogspot.com/...

Lykke til med bloggkikkingen! :0)
Nå skal jeg blogghoppe videre ;0)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentarer om bloggen min! :-D

    SvarSlett
  2. bra tips om flott blogg Nina

    SvarSlett
  3. Tak for et rigtig godt tips.

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)