onsdag 12. mai 2010

Mitt lille scrapperom....

Her er noen bilder av mitt lille scrapperom. Det er ikke stort, men alt er innen rekkevidde når jeg sitter i stolen og leker med papir og lim :0)

På veggen bak meg henger noen clearstamps, tegninger laget av eldstemann og noen tutorials. Arka mine ligger i tøyesker fra Ikea. På hylla har jeg hengt opp enda flere clearstaps. Både dekorativt, og oversiktlig :0) I hylla har jeg også kasser med bånd, og esker med stempler.









Over pulten er to hyller. Her har jeg kasser fra CO. Her har jeg blomster, stempelputer, embossingpulver, splitbinders, og annet pynt lett tilgjengelig.






Til høyre for pulten er et gammelt klesskap, som er nå skap for album og blader og bøker. I den andre delen av klesskapet har eldstemann en liten pult, en stol og sine egne scrappesaker :0)






...Og her er pulten min. Ikea bordplate med bukker. Hyllene har gubben laga for meg. Lampa kjøpte jeg for over 25 år siden, og de fleste eskene er fra CO eller Ikea. Promarker tusjene har fått plass i CD-hyller. Verktøy og forbruksmateriell står lett tilgjengelig sammen med skjærebrett og skjærematte.

3 kommentarer:

  1. å du har så mye altså.
    må komme bort en dag så du kan lære meg de boksene

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du har lagt bilder av scrappeplassen din. Er på jakt etter inspirasjon, nå som jeg skal flytte og skal lage meg min egen scrappeplass.

    SvarSlett
  3. Takk for i går. jeg digger scrapperommet ditt. nå skal jeg pynte ferdig boksen du hjalp meg med så skal jeg få lagt ut bilde i min blogg

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)