onsdag 12. mai 2010

Noen scrapperier...

Jeg kikket i skapet og fant noen gamle scrapperier jeg ville legge ut her...

Her er en "eksplosjonsboks", hvis jeg skal kalle det noe. Jeg fant en oppskrift på nettet, og siden jeg er så glad i sommerfugler, ble det selvsagt "svevende" somerfugler inni boksen. Sommerfuglene er klistremerker, som ble kjøpt på Stitch and Craft messe i Olympia i London for maaange år siden. Helt enkel sort Bazzil er brukt, og Basic Grey er stemplet med florishes.






Jeg liker å lære meg nye ting, og spesielt liker jeg nye teknikker. Her er et bakgrunnsark jeg har laget med Gesso fra Søstrene Grene, Distress puter og stempler. Det var enkelt, og tok ikke lange tiden å lage. Det morsomste er at hver bakgrunn blir unik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)