lørdag 12. juni 2010

Har vært på bloghopping!...

Og jeg kom over noen kjempesøte "doilies"!
The Embellished Paper Doily finner du flotte doilies som Christine Middelcamp lager. En doily er en brikke med blonde kant, som vanligvis var heklet eller strikket. Jeg har ikke vært borti disse før, men det kan vel oversettes med "små kreative papir brosjer" eller noe i den duren. Her er en liten smakebit på noe av det Christine lager...




















I samme slengen fant jeg Craft Imaginarium. En utrolig inspirerende side, ikke en typisk scrappeblogg, men mye annet kreativt og spennende. Hva med å strikke noen koraller? Eller mini-mat i fimo? :0) Her finner du lenker til masse flott!






2 kommentarer:

  1. thanks for visit our blog Craft Imaginarium :)
    Cheers!!

    SvarSlett
  2. så fine "doilies" hadde alldri hørt om det før engang jeg

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)