søndag 27. juni 2010

Blogghopping!

Jeg har hoppet litt rundt i blogger igjen, og stakk en tur innom madimaginations. Der fant jeg noen kjempesøte jordbærøredobber! Har en liten hektisk periode, så det har ikke blitt noen kort de siste ukene, men disse kunne jeg tenke meg å prøve å lage!


Har vært en tur innom Panduro også, og der fant jeg "sugarpaste", dekor og figurmasse. ENDELIG! Etter at ungene har lagt seg i kveld, skal jeg snike meg ned og ta frem settet fra Wiltons, som jeg fikk for noen år siden. Det følger med instruksjoner på ulike blomster, og utstansere. :0)
Tenkte å prøve meg litt frem, og kanskje lage noe i fimo også :0) Får nesten se hva jeg får til når roen senker seg i huset ;0)

2 kommentarer:

  1. venter på bilder av det du lager

    SvarSlett
  2. Må nok prøve når det ikke er så varmt, blei litt kliss, men det liker jeg jo :0) ...blei spist opp med en gang gitt ;0)

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)