torsdag 4. mars 2010

Da er mars og våren her!!!
-Selv om det ikke er annet enn en blå, skyfri himmel og sol ute som vitner om at vi er klare for varmere tider. Snøen ligger fortsatt godt oppetter husveggene, og jeg går i ullsokker i dag også!

Tenkte denne gangen å nevne to scrappebutikker jeg liker veldig godt. Den lokale Papir i hjertet, og Papirloftet. Når jeg shopper scrappe-ting, så er det ofte fra en av disse butikkene. Greie priser, ok vareutvalg, kort leveringstid og superflott service er nøkkelord jeg kommer på.
Siste shopping var et par dager siden på Papirloftet; to utgaver av Magnolia Ink Magazine. Varene kom i posten allerede dagen etter jeg mottok beskjed om at pakken var underveis.
Etter en god stund med scrappe-tørke skal jeg på kurs hos Papir i hjertet, "fargelegg med Promarkers". Jeg gleder meg som en unge! Dette blir garantert gøy!

Skulle så gjerne brukt mer tid på scrapperommet, men når inspirasjonen og lysten ikke er her, blir det ikke mye tid til slikt. Det går for de meste i kort om dagen. Lager bursdagskort året rundt, så noen timer i året blir det jo :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)