mandag 15. mars 2010

Da ar det mandag igjen!
Dagene bare flyr avgårde, spesielt helgen. Til helga skal jeg på kurs, og jeg gleder meg STORT! Klarer nesten ikke vente! Og er kjempe spent! Det blir gøy å komme i gang, og få litt inspirasjon og hjelp.

Sitter her og surfer, og kom over en side jeg ikke har vært på lenge, KAISERCRAFT. Her kan man finne inspirasjon og prosjekter. Kaisercraft er et produktmerke, men de har greie sider å kikke på, dersom man trenger en liten dose inspirasjon. De har også noen flotte oppskrifter på ulike kort og ornamenter, så det er verd å ta en titt, hvis du ikke allerede har vært innom :0)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)