onsdag 10. mars 2010

Min nye forelskelse...

Jeg har jo så alt for mye fritid (?), og har meldt meg på et kurs hos Papir i hjertet, lær å fargelegge med Promarkers. Mye tid har gått disse dagene til å lese og prøve seg frem med tusjene. Jeg merker det er lenge siden jeg holdt på med tegning og farging, så har en del rust som må bort ;0)

Promarker er alkoholtusjer, og sånne tusjer som "proffene" bruker. Jeg har prøvd dem litt ut, og de fungerer best på "bleedproof" papir, spesialpapir for alkoholtusjer. Men kan også brukes på Peaches glatte, tykke, ark, som man får tak i på CO. Trur jeg må ta meg en tur til byen for å kjøpe noen ark, mangler både det ene og andre, for det er i hvert fall 10 år siden jeg rørte en tusj med intensjonen å fargelegge sist :0)

Jeg har også finni en artig utfordringsblogg, som passer midt i blinken for meg med min nye hobby! :0) Her får man prøve seg ut med Promarkers. Og det er mange som er med, så man kan også finne mye spennense og inspirerende kort! :0) Klikk på bildet under og ta en kikk på I love ♥ ProMarkers fine blogg :0) Kanskje jeg skal manne meg opp og prøve et kort?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)