torsdag 17. desember 2009

17. desember allerede...


Dagene går fryktelig fort, og julaften nærmer seg med stormskritt! Det blir stille på scrapperommet mitt når hverdagen er overfylt med oppgaver og liten tid. Men jeg bruker tiden til å kikke rundt på nettet etter nyheter og spennende ting i scrappeverden.

En av mine favoritter er et nettbasert magasin/blad jeg abbonnerer på. Det er kjempe kjekkt; jeg laster ned, lagrer på datan', og kan skrive ut det jeg evnt er interessert i. Og så er det veeeldig bra for miljøet! Sparer papir ... og porto! CardMaker er på engelsk, og gis ut 6 ganger i året. Hvis du klikker på bildet, eller på denne lenken http://www.cardmakermagazine.com, kommer du til hjemmesiden :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)