fredag 2. juli 2010

Har blogghoppet igjen!


Jeg har også blitt bitt av basssillusken; flotte-franske-hjem-og-interiør-inspirasjons-blogghopping! Har funnet flere flotte sider, og kom over en blogg/butikk med tilholdssted på hjemlige trakter; Otilies gårdshandel. I morra er det Helgeroadagen, og da går turen over! Bente, som driver Otilies Gårdshandel kommer med varene sine, og da skal jeg ta en liten titt eller kanskje mer ;0) Bilder viser hva Bente har i butikken sin, masse flott!!!


Men jeg er ikke like flink til å leve opp til egne forventninger, så selv om jeg veldig gjerne ønsker en slik romantisk-fransk-bondestil, så blir det vel med tanken, kjenner jeg meg selv rett :0)


Her hjemme er det mer klassisk-naturtoner-IKEA-stilen som ruler. MEN, den dagen i fremtiden når vi skal gjøre om kjøkkenet, så skimter jeg en sjangse til å introdusere den hvite, rene shabby-chic stilen også innenfor disse dørene. Jeg kan jo begnne i det små og få en eklektisk-shabby-chic-vintage-stil, med innslag av det romantiske. Det er faktisk mulig, jeg må bare finne riktig butikk og inspirasjon ;0)


En annen blogg jeg har funnet, er Beates flotte blogg Beates verden. Beate scrapper også, og det er også mulig å bestille et og annet flott fra henne :0) Jeg likte spesielt fatet hun har med ulike lysestaker...Jeg bare ELSKER lys! Og faktisk kunne dette passet hos meg, så skal ikke se bort i fra at jeg "låner" det tipset :0) Beate har tatt sommerferie fra bloggen, men det er mye god lesing, også i lenkene hennes :0) Sjekk ut tagene hun lager, søte små detaljer, det er det hn er flink til! :0) Ta en tur innom Beates verden, og kos deg med lesingen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)