mandag 5. juli 2010

Elding av tre...

Jeg har vært inne på Panduro sine sider, og kikket litt i veiledningene deres. Der fant jeg en fremgangsmåte på Slipeteknikk og Patinering. Da jeg var i Skien, kjøpte jeg noen små hjerter i gtre, jeg tenkte jeg skulle prøve meg frem på. Og resultatet ble faktisk bra! Ikke var de spesielt vanskelig, og passe klissete ;0)

Jeg brukte vannbasert maling fra Pandro (Pebeo maling Walnut 61, og Linen 63). Til slutt lakkerte jeg dem med halvmatt lakk.

De søte trehjertene kan f.eks brukes som pakkelapper til jul, eller henge til pynt. Jeg har ikke helt bestemt meg, men de kommer nok til å henge som pynt i sommer :0) Disse teknikkene kommer til å bli flittig brukt etterhvert. Kjøpte et litet skap på bruksmarked som skal males og slipes :0)

1 kommentar:

  1. så fine. alt for fine til pakkelapper syns jeg, passer bra til pynt

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)