onsdag 9. mars 2011

Oppdateringer og nyheter...

Da begynner den nye hjemmesiden å ta form. Jeg prøver å gjøre litt hver kveld, men det tar tid å finne frem til hvordan resultatet skal være. Å finne ut hva siten skal inneholde tar også litt tid, men jeg er i hvert fall i gang! :0)

På den nye hjemmesiden, Papirstua.no er tema papir. Scrapping, kort, teknikker, tips osv. Alt mulig jeg kommer over og som jeg tror kan være interessant for andre :0)
Snart er det messe i Lillestrøm, og så er det CASAtreff. Jeg håper jeg får til å dra på begge. Gleder meg som en unge!

Denne blogen vil ikke bli lagt ned med det første, men kan godt hende den ikke blir oppdatert så ofte. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre ting, så prøver meg litt frem og tilbake. I den nye blogen, Nina's skriverier, kommer alt mulig om alt mulig. Skal prøve å dele så godt jeg kan, når jeg kommer over spennende ting i den digitale verden. Det er Papirstua.no som vil være mitt nye scrappehjem på nett.

Heldigvis er våren på vei, og jeg gleder meg til lysere dager og mindre snø og kulde!
Ha en fortreffelig kveld!

1 kommentar:

  1. spennende Nina. så bra at du deler på nett når du finner noe spennende. jeg kommer og scrapper på det nye scrapperommet ditt jeg

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)