søndag 12. september 2010

Høstnytt :0)

Da var høsten plutselig på plass. Jeg var heldig i år og fikk med meg Stempelscrapmessen, og ble like godt med på prosjektkonkurransen. Tema var "noe å ha noe i", og her kommer bidraget mitt :0)

Sorte og rosa gummistøvler med rom for no godt ;0)





Jeg kjøpte meg noen lekre sorte gummistøvler i sommer, sorte, med snøring og rosa inni. Og jeg fikk bare så lyst til å lage noe i papir som liknet :0)

Selve støvelen er av papir, og jeg har pyntet med store blomser, blonder og sommerfugler fra Papirloftet.






På siden har jeg pyntet med litt bling (jeg elsker jo bling :0))
Og hempene er pyntet med glassperler.












Detalj fra støvelen, sommerfugl og blomst. Jeg har limt dem på med limpistol. Blomstene er hvite i utgangspunktet, men har fått en omgang med glitterspray :0)

5 kommentarer:

  1. Måtte forte meg inn i bloggen din for å se,da jeg så denne på scrapping.no. for en kul og kreativ ide!! først trodde jg du nesten hadde pyntet støvlene dine, så jo ekte ut jo! HeHe!

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  2. de var utrolig flotte. du er så super flink altså. de ser helt ekte ut

    SvarSlett
  3. *hihi* Jeg trodde også at du hadde brukt ekste støvler! Helt superknall idé! Og knakende bra gjennomført!

    Og takk for besøk og kommentar i bloggen min, Nina :) Så koselig!
    Men, mener du hva jeg har brukt til å legge skyggen rundt selve motivet? Jeg har brukt Warm Grey 1 og 2, tror jeg... eller 2 og 3...
    Om det ikke var det du mente, så spør igjen ;)

    SvarSlett
  4. Nydelige støvler! Takk for at du er med på vår BlogCandy, Nina Therese!

    SvarSlett
  5. Disse støvlene beundret jeg på messa. Det er litt av en jobb du har gjort, de er jo fantastisk fine!!

    SvarSlett

Det er alltid koselig å høre fra andre. Dersom du legger igjen bloggadressen, så hopper jeg en tur innom til deg. Takk for titten! ;0)